Strona domowa  /   Wymiana / zwrot / reklamacje

Wymiana / zwrot / reklamacje

Wymiana towaru

Obuwie zakupione w sklepie 7mil.pl podlega wymianie w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku wymiany prosimy o kontakt e mail info@7mil.pl lub telefoniczny 22 7730500 w celu potwierdzenia dostępności odpowiedniego rozmiaru.
Jak wymienić produkt:

  • wypełnij formularz wymiany PDF
  • zapakuj obuwie wraz z formularzem wymiany, paragonem i odeślij na adres:
    7mil
    Ul. Kruczkowskiego 65A
    05-070 Sulejówek
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Zwrot towaru

Każdemu Klientowi sklepu 7mil.pl przysługuje zwrot towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
Jak zwrócić towar:

  • zwracany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.
  • wypełnij dokładnie formularz zwrotu PDF. Nie zapomnij wypisać prawidłowo numer konta bankowego do zwrotu należności.
  • zapakuj obuwie wraz z formularzem wymiany, paragonem i odeślij na adres:
    7mil
    Ul. Kruczkowskiego 65A
    05-070 Sulejówek
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
  • Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy należność do 7 dni roboczych na wskazane konto bankowe.

Reklamacje

Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z Kodeksem Cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. , poz. 121 ze zm.)
Jak zareklamować produkt:

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
  • Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki

 

Responsywnie

responsywnie

odpowiadamy teraz również
na twoim smartfonie.

Personalizacja

personalizacja

ty wybierasz jakie buty
stworzymy dla ciebie.

Doskonała jakość

doskonała jakość

z myślą o naszych klientach
tworzymy wyłącznie doskonałe
i wytrzymałe obuwie.

Szybka wysyłka

szybka wysyłka

co tu dużo mówić:
dostarczymy wybrane produkty
sprawnie i na czas.