-
Wymiana towaru
Obuwie zakupione w sklepie 7mil.pl podlega wymianie w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku wymiany prosimy o kontakt e mail info@7mil.pl lub telefoniczny 22 7730500 w celu potwierdzenia dostępności odpowiedniego rozmiaru.
Jak wymienić produkt:
wypełnij formularz wymiany PDF
Zapakuj obuwie wraz z formularzem wymiany, paragonem i odeślij na adres:
7mil
Ul. Niepodległości 65A
05-070 Sulejówek
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
-
Zwrot towaru
Każdemu Klientowi sklepu 7mil.pl przysługuje zwrot towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
Jak zwrócić towar:
Zwracany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.
wypełnij dokładnie formularz zwrotu PDF
Nie zapomnij wypisać prawidłowo numer konta bankowego do zwrotu należności.
Zapakuj obuwie wraz z formularzem zwrotu, paragonem i odeślij na adres:
7mil
Ul. Niepodległości 65A
05-070 Sulejówek
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy należność do 14 dni roboczych na wskazane konto bankowe.
-
Reklamacje
Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z Kodeksem Cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. , poz. 121 ze zm.)
Jak zareklamować produkt:
wypełnij dokładnie formularz reklamacji PDF
Zapakuj obuwie wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, paragonem i odeślij na adres:
7mil
Ul. Niepodległości 65A
05-070 Sulejówek
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki