• Wymiana towaru

Obuwie zakupione w sklepie 7mil.pl podlega wymianie w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku wymiany prosimy o kontakt e mail info@7mil.pl lub telefoniczny 22 7730500 w celu potwierdzenia dostępności odpowiedniego rozmiaru.

Jak wymienić produkt:

wypełnij formularz wymiany PDF

Zapakuj obuwie wraz z formularzem wymiany, paragonem i odeślij na adres:

7mil

Ul. Niepodległości 65A

05-070 Sulejówek

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

  • Zwrot towaru

Każdemu Klientowi sklepu 7mil.pl przysługuje zwrot towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

Jak zwrócić towar:

Zwracany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.

wypełnij dokładnie formularz zwrotu PDF

Nie zapomnij wypisać prawidłowo numer konta bankowego do zwrotu należności.

Zapakuj obuwie wraz z formularzem zwrotu, paragonem i odeślij na adres:

7mil

Ul. Niepodległości 65A

05-070 Sulejówek

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy należność do 14 dni roboczych na wskazane konto bankowe.

  • Reklamacje

Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z Kodeksem Cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. , poz. 121 ze zm.)

Jak zareklamować produkt:

wypełnij dokładnie formularz reklamacji PDF 

Zapakuj obuwie wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, paragonem i odeślij na adres:

7mil

Ul. Niepodległości 65A

05-070 Sulejówek

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki